O lege privind certificatul verde la locul de muncă ar fi putut fi dată de Parlament fără probleme de constituționalitate. O dovedesc mai multe decizii ale unor instanțe internaționale, precum și exemplele a cel puțin nouă state europene care au adoptat diferite variante de „vaccinare obligatorie”, în lupta împotriva pandemiei.
Suntem la începutul unui nou an, când e vremea urărilor de bine și a bilanțurilor. Și, de asemenea, e vremea când ar trebui să înțelegem viitorul pe baza evenimentelor din anul ce tocmai s-a încheiat.
ar cel mai important eveniment politic este, în opinia mea, faptul că partidul radical AUR și-a impus punctul de vedere într-un subiect esențial, certificatul COVID la locul de muncă, folosindu-se exclusiv de dezinformare și de frica pe care le-a băgat-o în oase celor ce conduc România.
E un prim semn important că, în 2022, dezinformarea și agresivitatea pot schimba lucruri importante în România, în fața unui președinte și a unei coaliții de guvernare mult prea slabe pentru vremurile în care trăim (deși controlează 70% din Parlament).
Toate datele arată că nu vom mai avea o lege privind certificatul verde la locul de muncă, pentru că președintele Iohannis și liderii partidelor de la putere se tem de presiunea publică și de protestele care le-ar putea genera o astfel de decizie. Mai exact se tem de AUR, de George Simion, de Diana Șoșoacă și de toți oamenii pe care aceștia reușesc să-i mobilizeze pe Facebook.
Sigur că, oficial, liderii unei coaliții politice de 70% nu puteau recunoaște că au dat înapoi pe un subiect ce ar fi putut probabil impulsiona campania de vaccinare din cauza fricii de o minoritate. Au invocat preocuparea legitimă ca nu cumva să facă legi neconstituționale.
Un pretext ieftin, ușor de demontat.
Continuarea o puteti regăsi pe site-ul https://www.hotnews.ro/stiri-opinii-25274735-cazul-certificatului-verde-job-primul-semn-clar-aur-isi-poate-impune-agenda-2022-prin-dezinformare-frica-guvernantilor-contul-facebook-lui-simion.htm